Digitale tijdschriften lenen: meer keuze, meer tegelijk én langer!

Gepubliceerd op: 11 juni 2024 16:00

Lees jij graag tijdschriften op je tablet of telefoon? Het lenen van digitale tijdschriften in de online Bibliotheek is nu nog leuker geworden. De uitleenvoorwaarden zijn verruimd én er zijn veel nieuwe titels aan de collectie toegevoegd.

Je kunt nu 5 tijdschriften tegelijk lenen via de app, voor de duur van 3 weken. Dit was eerder één tijdschrift per week.

Daarnaast is het assortiment digitale tijdschriften flink uitgebreid met populaire magazines als Columbus Travel, Delicious, Fiets Actief, Formule 1, Helden, Kijk, Landleven, Plus Magazine, Seasons, Roots, Vorsten en Zin.

De digitale tijdschriften zijn beschikbaar voor alle leden die toegang hebben tot de online Bibliotheek. Lees meer op de website van de online Bibliotheek.